Навігація
Головна
Про ліцей
Прийом до 1-х класів
Територія обслуговування
Контакти

Публічна інформація

Документи
Інформація
Звіти
Публічні кошти
Матеріально-технічне забезпечення

Моніторинг

Моніторинг якості освіти
Освітні втрати

КАФЕДРИ

Кафедра української мови та літератури, зарубіжної літератури
Кафедра вчителів початкової школи
Кафедра історії, географії та фінансової грамотності
Кафедра природничо-математичного циклу
Кафедра мистецтва і технологій
Кафедра фізичної культури, захисту України
Кафедра іноземних мов

ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА

Звіт про результати

ПРОТИДІЯ БУЛІНГУ

Шкільні правила
Положення про булінг
Наказ про організацію роботи з протидії булінгу
План заходів з протидії булінгу
Алгоритм дій в разі виявлення булінгу
Порядок подання заяв про випадки булінгу
Зразок заяви про випадки булінгу
Порядок реагування на доведені випадки булінгу
Телефони довіри
Матеріали

СТОП НАСИЛЬСТВО

Домашнє насильство - це злочин
Дії у разі вчинення насильства
Алгоритм дій у разі виявлення фактів насильства
Служби допомоги
Протидія торгівлі людьми

КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

Допомога дитині при гострій реакції на стрес
Працюємо з емоціями в умовах війни
Поради батькам першокласника
Поради батькам п'ятикласника
Поради батькам випускника
Поради випускникам щодо підготовки до ЗНО
Вибір професії
Саморозвиток
10 способів вплинути на бажання підлітка вчитися

Особливості учнів-десятикласників
Підтримка дитини в період підліткової кризи
КОНСУЛЬТАЦІЇ

УЧНЯМ

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ
Бланк медичної довідки

ВЧИТЕЛЯМ

Класним керівникам
Методичні рекомендації
Захист дітей в цифровому середовищі
Педрада онлайн
Пропозиція до орієнтовного плану підвищення кваліфікації
Допомога дитині при гострій реакції на стрес

БІБЛІОТЕКА

Конкурс підручників
Бібліотека ліцею рекомендує
Читаємо під час карантину
М.Рильський
Ліна Костенко
Всесвітній день книги

Освітні програми
   Корисне
Мiнiстерство освiти і науки, молоді та спорту України
Офіційний веб-портал Київської міської влади
Інститут післядипломної педагогічної освіти
Дарницька районна в місті Києві державна адміністрація
Дарницьке управління освіти
Київська міська організація Профспілки працівників Освіти і науки України
Вибір професії
Випускникам про вибір професії. Тест на визначення особистості.


Протягом навчання у школі ми неодноразово говорили з вами про вибір професії, навчального закладу, про те, що значить бути успішною людиною. І намагалися розглянути всі сторони, як побудувати своє майбутнє, щоб воно було щасливим, успішним, корисним і для вас, і для людей, і для держави. Залишається зовсім небагато часу до обрання вами подальшого навчання, і мені б хотілося нагадати деякі важливі моменти, на які обов’язково слід звернути увагу при виборі майбутньої діяльності, професії. А також запропонувати дуже цікаву методику визначення типу особистості, яка допоможе вам більше дізнатися про ваші особистісні якості. Якщо пам’ятаєте, вибір повинен будуватися з урахуванням трьох складових: Хочу, Можу, Треба. І лише зона перетину цих складових є ознакою вашого успішного вибору.
Перша складова «Хочу» – вимагає дізнатися якомога більше про обрану професію (чи професії, якщо ви маєте не один план). Умови праці, мета діяльності, вимоги самої професії та протипоказання до неї… Чи буде відповідати вона всім вашим уявленням, здібностям, знанням, очікуванням? Чи дійсно це ваш вибір, а не йдете ви навчатися із друзями «за компанію», чи під тиском рідних, чи за досить умовною «престижністю»? Якщо ви не дослухаєтеся до свого серця, своїх інтересів і нахилів, в кращому випадку, ви згаєте певний час і будете потім «перенавчатися». В гіршому – з тижня в тиждень, з місяця в місяць, з року в рік ви будете ходити на нецікаву, набридлу роботу і тут вже навряд можна думати про якісь успіхи й досягнення. Бо буде нецікаво й нудно.
Друга складова «Можу». Чи відповідає обрана вами діяльність психофізіологічним особливостям, здібностям, стану здоров’я, рисам характеру? Якби ми не мріяли про певні професії, якщо рівень здібностей до них недостатній, ми будемо рухатися не в тому напрямку і, навпаки, не зможемо розвинути й реалізувати власні таланти. Такі вроджені характеристики, як тип темпераменту, вміння і здатність працювати з людьми, особливості поведінки і мислення, сильні і слабкі сторони особистості – все це важливо вивчати і враховувати обов’язково, бо працювати вам.
І остання складова – «Треба». Чи є попит на ринку праці на цю професію чи спеціальність там, де ви будете працювати? Чи зможе вона задовольнити ваші матеріальні потреби і вимоги? Чи зможете ви побудувати кар’єру, якщо є до цього прагнення? Незважаючи на те, що світ стрімко змінюється і певні професії зникають, а досить швидко з’являються нові, є дослідження, що вказують, які саме сфери діяльності будуть найбільш затребуваними. Поцікавтеся цим, можливо ви знайдете для себе там дещо цікаве й неочікуване.
Отже, тест, який ви можете пройти, дозволить вам більше дізнатися про себе, а саме: наскільки ви схильні до роботи з людьми, як ви обмірковуєте чи приймаєте рішення, як і на що орієнтуєтесь в ситуації тощо. Тому, переходьте за посиланням. Успіхів вам!
   Цифрова освіта
Дія. Цифрова освіта

Всеукраїнська Школа Онлайн
   Індивідуальні навчальні плани

ІНДИВІДУАЛЬНІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ (екстернат)
   Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
   COVID-19

Пам'ятка для батьків
Пам'ятка для учнів
   Література на літо

   Фізична культура

Гімнастика для очей
Руханки



   Атестація вчителів
ОГОЛОШЕННЯ
Наказ про проведення атестації педагогічних працівників ліцею №290 у 2025-2026 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників ліцею №290, які атестуються в 2025-2026 навчальному році
СПИСОК педагогічних працівників ліцею №290, які позачергово атестуються в 2025-2026 навчальному році
   Підтримка
 ООО
   


   Гість
Ім'я

Пароль



Забули пароль?
Новий тут.